środa, 10 października 2012

Poszło...

Hej!
Nie było ŻADNYCH komentarzy (co mnie bardzo zasmuciło), więc postanowiłam dać pani adres bloga na kartce dzisiaj w szkole. Mam nadzieję, że moja strona nie wypadnie najgorzej. Chciałabym już wiedzieć co dostanę. Muszę jednak czekać, bo zanim oceni pani bloga to przecież jeszcze musi sprawdzić próbny test 6-klasisty. Nic ciekawego dziś nie było. No może oprócz stwierdzenia, że zaczynam świrować gdy temperatura wynosi:
-poniżej 15 stopni
-powyżej 30 stopni.
Czy to faktycznie jest prawdziwe, nie wiem. Ale wierzmy w tą teorię :D. Dziś od 10 w szkole byli ludzie od wywiadów. Razem ze Znudzoną Od Urodzenia poszłyśmy udzielić odpowiedzi na pytania. Dopiero 3 godz. temu dowiedziałam się co to POPKULTURA, o ile tak to się pisze. Nie było źle ale palnęłam coś o tym, że chcę być prezenterką telewizyjną :D. Jaka ja nie ogarnięta myślowo :O. Nawet mój dawny pan od dod. ang. stwierdził, że: "Zbyt szybko wszystko robię, więc popełniam błędy na sprawdzianie z matematyki." Nadal się zastanawiam czemu on mówił o matmie !!! Chyba się już nigdy nie dowiem... Będzie mnie to nęcić przez całe życie... Nie będę mogła spać... No dobra, mocno poniosła mnie fantazja. Ojjj, jaka ja jestem szaaalona :D. Do zobaczyska :) paaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz