niedziela, 7 października 2012

Historia i wystawa psów

Hej!
Teraz post będzie krótki, bo muszę się uczyć do powtórzenia z historii. Mam 3 strony pełne zagadnień. Nadal nie wiem co to ekumenizm. Aktualnie na blog weszło 28 osób, więc jestem bardzo zadowolona. Może dojdzie do 50? Nie mam nic zbytnio do dodania, tylko to, że mój pies zajął 2 miejsce na wystawie . Jestem dumna z Brava. Od jutra będę go uczyć postawy i chodzenia z głową do góry. Wpis mały, ale istnieje tylko dlatego, że moja sissi prosiła mnie o niego. Jestem wykończona, bo od godz. 9 siedziałam w Myślęcinku i było dość zimno, więc jeszcze trochę mi ręcę marzną :(, ale na szczęście tata napalil w kominku. Wystawa była dla psów myśliwskich, a mój kochany rudzielec wcale nie wygląda na myśliwego :D. Tyle starczy. Idę się uczyć dalej. Paaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz