poniedziałek, 8 października 2012

Nudy na pudy i kuratoryjny z matmy

Czeeeeść!
Właśnie gadałam na skypie ze znajomymi aż tu nagle przypomniałam sobie o blogu. Mam już 62 wejścia i jestem z tego dumna. Nic mi się nie chce robić. Muszę przeczytać co najmniej 10 stron "Szatana z 7 klasy". Przed chwilą razem z mamą i siostrą rozwiązywałam kuratoryjny z matmy z zeszłego roku. Sama nie wiem jak rok temu dałam na to odpowiedź. To jest takie trudne! No a szczególnie zadanie z koszulkami. Tylko moja siss je rozumie. No ale cóż takie życie :D. Dziś się nic ciekawego nie wydarzyło.
Postanowiłam zrobić listę książek, które przeczytałam i polecam:
Rick Riordan "Złodziej pioruna"
Lisi Harrison "Monster High"
Karen Karbo "Minerva Clark"
Francess O'Roark Dowell "Sekretny język dziewczyn"
Gdy czytałam tą ostatnią wydawało mi się, że to po prostu opisane kogoś życie bez używania czasowników. Coś w typie: ja jabłko głodna... Lecz teraz stwierdzam, że książka jest mądra (tak, dobrze przeczytałeś/aś) i ciekawa. Jednakże nie polecam jej osobom lubiącym lektury SF, fantasy i horroru. Nie zaciekawi Was.
Na razie tyle.
Paaaa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz