wtorek, 9 października 2012

Coś co musisz wiedzieć o moim blogu :D

Hejka!
Zacznę od tematu, który jest w tytule.
Coś co musisz wiedzieć o moim blogu:
1. Jest on zrobiony wyłącznie na potrzebę j. polskiego. (moje zad. dom.) Nie wykluczam, że będę go prowadzić w przyszłości.
2. Yyyy... Nie ma pkt 2. Sorry, ale chodziło mi głównie o NAMBERRRR ŁAAAN (number one)
Jutro dam pani od polskiego adres do bloga. Dać jutro na kartce adres, czy dziś wysłać mailem?? Odpowiedzi w komentarzach :D.
Jestem pozytywnie zdziwiona, iż mój blog odwiedziło na razie:
55 osób z Polski,
14 z USA,
3 z Francji :D,
1 z Niemiec.
Jest to całkiem niezły wynik, no nie?
W szkole nic się nie dzieje. Jestem smutna, gdyż niestety ciągle muszę się uczyć. Dziś przyrody, jutro religii. Ja się pytam: Co to jest?? A po za tym na matmie zaczynamy geometrię i mam zeszyt z samochodem :D. Ale jazda!! Kumacie?? Ale jazda!! No nie ważne... Nie zawsze moje teksty są rewelacyjne :D Musicie mi to wybaczyć.
Nie mam nic do powiedzenia, więc na sam koniec dam tylko linka do gry, którą po prostu ubóstwiam (oczywiście związana z muzyką :D) Wyniki w komentarzach.
SAYONARA :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz